Damn you Sofia!!!

2011-02-22 @ 20:05:11
Jag har nyss strecksett 5 avsnitt av Merlin, 5 hela 40minuters avsnitt av Merlin. Den enda pausen var middag, då jag slängde i mig tre plättar för att sedan rusa upp till rummet igen för att se ytterligare två avsnitt. Jag som hade tänkt göra nyttiga saker idag, som tex städa mitt rum, men jag fastnade framför serien i... alldeles för många timmar iaf ;) Damn you, I say...

Nä allvarligt, superpresent! Jag är så glad att jag har två hela säsonger kvar - Merlin är så söt ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VISSTE DET :D

Freakin awsome serie, eller hur? :D

2011-02-22 @ 21:37:50
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • bloglovin elin