Sunday

2011-02-20 @ 17:46:00
I morse åkte mormor och Bernt-Åke hem till goa Göteborg och eftersom de inte stannade över min födelsedag så firades jag igår med en riktig go'middag och presentöppning :) Johan hade gjort en liten skohylla åt mig i slöjden och Martin gav mig en rund liten pärltavla föreställande ett peacemärke med regnbågsbakgrund hahaha! Han tyckte väl att det var bättre än inget ;) Dessutom fick jag pengar att investera i något nödvändigt :)

Halv fyra idag bar det iväg mot Korpen för ett givande styrkemixpass med Desiré, svettigt och kul! Och i morgon ska vi pröva på zumba. Jag tror det är skitkul :D

Nu till något mindre kul, skolarbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • bloglovin elin