drömmar dreams sueños

2011-03-28 @ 16:10:33







Efter en jobbig natt med lite sömn bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Har ändå vart duktig och pluggat inför samhällsprovet på fredag, satt ute medans det fortfarande var soligt :)

Nu är jag less plugga och sitter bara och drömmer. Googlade "bostadsrätt varberg" och hittade den perfekta lägenheten åt mig. En liten källarlägenhet på 26kvm, bara 10 minuters gångväg in till centrum. Blir inte bättre än så! Synd att jag har ett och ett halvt år kvar av skolan...

En av mina drömmar har iaf blivit verklig, jag har skaffat helgjobb! På helgerna framöver hittar ni mig numer i buffén eller i grillen på Pite Havsbad där jag och några andra jobbar häcken av oss för att alla gäster ska få en så trivsam vistelse som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • bloglovin elin