Ett litet steg för mänskligheten...

2011-03-08 @ 22:16:41
men ett stort kliv för mig - jag har nämligen färgat håret blondt! Ska undersöka om verkligen "blonds have more fun" hehe... Nä men kände för föränring och även fast det inte är perfekt tycker jag att det ser helt okej ut. Det är varken gult eller orange ;)

Har varit vaken sen 07.00 imorse. Klockan 08.00 skulle jag befinna mig på trafikskolan för att sedan åka ut till Haraholmen för risk2an. Riktigt kul var det. Var sedan tillbaka i stan 12.00 och gick för att boka klipp+sling tid på Piteå salongen, fick tid 15.00. Rännde runt på stan i tre timmar - hann driva runt på alla sorters affärer, prova kläder och köpa en ring från Indiska (på rea). Gick även på banken och öppnade en internetbank.

Klippningen tog tre och en halv timme. Timmy kom och hämtade upp mig, jag har käkat en banan, en macka och ett semmellock till middag, halvsov på deras soffa och sen kom hämtningen och nu är jag hemma. Stackars katter som fått va ute hela dagen.

Nu ska jag lägga mig i sängen, se Merlin och imorgon bär det av till Kåbban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • bloglovin elin